Wednesday, February 9, 2011

Arvuti v6i asi..

Nii siis, sain veeta kauni yhe n2dala uue arvutiga, kui andis see juba otsad. Mis siis ikka, helistasime HP esindusse ja peale pikka telefonik6net sai teada, et arvuti emaplaat katki. 6nneks vahetatakse arvuti uue vastu, kuna alla 15 p2va vana. Jama on see, et pyhap2eval on reisile minek ja sinna oleks h2dasti arvutit vaja. Eelk6ige, et pilte fotokast kuhugi ymber laadida. Nyyd pean otsima endale m6ne hea s6bra arvutiga v6i kasutama hotelli arvutit.

Mis siis teinud ka. T2na peaaegu terve p2va olin garaazis abiks. N2dalavahetusel toimub yhe t2htsama ringraja sarja avaetapp ja sel aastal on selline leping, et k6ikidel autodel on selle firma amordid. Esimesel etapil kyll 30 autol aga j2rgmisel v6istlusel peaks juba k6igil olema. Olin siis ma neil abiks, amorte pakkimas ja l6petamas. Testisime k6ik veel korra yle jne. 120 amorti v6ttab ikka oma aja.. Varsti asjapulk valmis :)

Rohkem midagi p6nevat polegi olnud nagu, aa, homme 6htul on jalka m2ng. T88kojast mehed panid jalka meeskonna kokku ja v6tsid minu ka kampa. Pole 6rna aimugi kelle vastu me m2ngime aga tunnen, et minu vorm on hea ja meeskond on l6bus. P6hiline ongi ju l6puks, et endal tore oleks, sest teiste vormi ja oskuste kohta ei julge ma suurt midagi loota. :)

No comments:

Post a Comment