Tuesday, March 8, 2011

Head Naistepäeva! :)

Esiteks siis kõigile minu blogi naissoost lugejatele Head Naistepäeva! ;)

Kurvastusega pean ütlema, et siin sel päeval midagi erilist ei toimu, kedagi "Head naistepäeva" soovimas ma pole ka kuulnud.

Mis siis vahepeal juhtunud on. Kool on päris tore tänavu. Kõik päevad va. reedel algavad tunnid kusagil kella 14.00 juures. Esmaspäev lõppevad seitsmest, teisipäev, kolmapäev ja neljapäev lõppevad tunnid aga kell 22.00. Pääris tore ju :). Reedel algavad tunnid 7.45 kuni kella 12.00 ja uuesti pärast kella 14.00 kuni 18.30-ni. Selline tunniplaan siis mul siin.

Kuna viimane klass käsil, siis klassivennad tahavad pidutsed igal võimalikul ajal. Reedel siis käisimegi peol, et ennast eristada panime kõik selge värvimis kostüümid. Sellised õhukesed mis katavad terve keha. Enne peole minekut sodisime neid veidi ka aerosoolidega.



Oli vahupidu. Mulle esmakordne kogemus ja kõige lahedam ei olnd. Esiteks oli see vaht mingi fairyga tehtud vms, see tähendab, et läks silma ja kipitas. Teiseks, kui vaht oli ikka üle pea siis hingata seal sees ei saanud, sest aitasin ka üht tüdrukut, kes hingamisraskustesse oli sattunud. Toimetasin lihtsalt ta suuremast möllust välja ja klopsisin seljale veidi. Endal, arvatavasti särgi kaelusega näo puhastamisest, oli algul nägu päris punane. Pärast tekkis ka mingi koorik ja nüüd täna tuli ka nahka otsa eest. Muidu oli lõbus ja tantsida sai palju.


Nädalavahetusel käisime lähedal jõe ääres. Vanaema, vanaisa, onu Walteri ja meie perega. Sõime lõunat ja veetsime niisama toredalt aega.





Ma sain päris pikalt ja korralikult luiki pildistada :)..




Siis eile, umbes viie paiku läksime maakodu juures asuva järve äärde. Plaanis siis oli kala püüda ja öö telkides veeta. Mina jällegi pildistasin seal, teised ikka püütsid kala ka, eriti midagi suurt ei saadud, kuid arvan, et nad jäid rahule küll. Käisime seal, mina, vend, onupoeg ja kaks sõpra veel.

No comments:

Post a Comment