Thursday, November 11, 2010

Ümbermaailmareisid.

Kindlasti kõik teavad, et hetkel viibivad purjekaga Jaan Tätte ja Marko Matvere ning paar seltsilist neil veel ümbermaailmareisil. Lisaks tänu Arvole teame ka nüüd, et ümbermaailmareisil häälega on Carina. Lisaks sain paar päeva tagasi teada, et ka kaks jalgratturit on endale sama teekonna ette võtnud nagu eespool mainitud inimesed.

Korraks googeldades jäi silma ka selline lehekülg http://yhelteljel.ee/ . Nendel siis reis ette võetud mootoratastel. (Ei julgenud rohkem googeldada, äkki leiab neid reisijaid veel. Hilja juba ka, lähen magama ära.)

Päris põnev, et nii palju eestlasi on endale sellise seikluse ette võtnud. Ehk keegi teab veel lisaks neile mõnda ümbermaailmareisijat ? :)

Igatahes edu neil kõigile ja turvalist teekonda ! :)

6 comments:

  1. Ühelteljel seltskonda nägin ka korraks Kolumbias, nagu Carinatki, ja ühe jalgratturiga olin samal ajal ja samas kohas sõjaves, kui ma ei eksi.
    Aga neid mööda ilma hulkujaid on ikka paras jagi jah.

    ReplyDelete
  2. Kui sa ükskord tagasi koju jõuad, pakun ma sulle midagi põnevat välja ;) Muide, saime võimaluse rahvatantsuga Leetu minna. 3. detsember ongi esinemine. Nii toreee~

    Saada mulle ükskord kiri ka, tead küll kui rõõmsaks see mind teeks. Ole tubli!

    ReplyDelete
  3. MIs see põnev on? Teemat arvestades siis pakuks ümbermaaimareisi :D Mul on varsti plaanis jah postkontorit külastada ;) Ja teie rahvatantsu üle on mul väga hea meel! Palju jaksu :)

    ReplyDelete
  4. mu sugulased käisid eelmisel aastal ümbermaailmareisil, terve perega, seljakottidega, http://teeekond.blogspot.com ;) :D

    ReplyDelete
  5. Mitte päris maailmareisi, aga reisiga on tegemist küll ;)

    ReplyDelete
  6. Brita: Viskasin kiirelt pilgi peale nende blogile ja lugesin kokkuvõtted ning ettevalmistused läbi. Väga väga huvitav ja tore ettevõtmine igatahes ;)

    ReplyDelete