Monday, August 23, 2010

Esimene koolipäev

Täna algas kool kell 14.00. Tegelt oli ka kell 9 kehalise kasvatuse tund aga seal ma ei käinud. Tunde oli kolm, ehk siis kell 17.00 oli kõik läbi. Mis ma väga kooli kohta kosta ikka oskan. Algul oli kogunemine, direktor või keegi ütles tere kõigile ja paar sõna lisaks, siis klassidesse. Klassis kuskil 30 inimest, 3 tüdrukut. Mehaanika ja elektroonika suund. On veel lihtsalt mehaanika, lihtsalt elektroonika ja keemia suunad. Klassi minnes valid endale kuskilt nurgast üpriski räbala tooli. Laud on koos tooliga, või siis vastupidi :). Valid koha ja istud maha. Klass on koguaeg sama ainult õpetaja vahetub. Kaks erinevat õpetajat meil käis, esimene tund ma ei tea mis oli aga teine oli psühholoogia. Õpetaja väga midagi ei rääkinud, korjas mingid tööd kokku ja küsis kes kohal ning kes mitte. Tahvli ees käisid ka paar tükki rääkimas. Korda väga ei olnud. Nagu ei olnudki korda :D Kõik räägivad omavahel ja teevad nalja üksteise üle. Ma olen vist juba sellest east välja kasvand, sest minu arvamus on kujunenud selliseks, et koolis käiakse ikka enamasti õppimas. Aga jah, siin pole veel see nii populaarne vist. Kuigi kooli tase pidi olema üks kõvemaid siin kandis. Ei mõista kust see küll tuleb. Ehk homne päev näitab kooli mõnest positiivsest küljest ka. Mate tund pidi olema karm, kus keegi ei räägi midagi. Inglise keelt ootan ka huviga, siis vähe lõbusam. Homne päev on kella kaheksast õhtu seitsmeni vms, vahepeal lõuna 2 h. Ulme pikad päevad osa. Ilm on muutund ka väga külmaks. Kui Pühapäeva hommikul oli 29 kraadi ( kena talv eks) siis nüüd on alla kahekümne ma pakun. Sain ka veits külma, väike köha ja pakun ka temperatuur veits kõrgem aga mitte midagi erilist. Magustoiduks sõima täna õhtul maitsestamatta jogurtit koos kamaga, mis sai Eestist toodud. Tänud Marit ja Kelly :). Neile see meeldis. Iga õhtune tegevus söögi laua taga on toidude üle arutamine, kus midagi ja kuidas tehakse. Väga tore on siiani olnud. Reedel kutsuti mind juba peole ka. Sweet 15 kellegil. Siin tähistatakse väga suurelt, kui saad 15. Ameerikas vastavalt Sweet 16. Kutse pidi olema 500 inimesele kuskil. Silmad lähevad suureks küll :) Laupäeval tahaks kuskile diskole minna jälle :):)

4 comments:

  1. hah , palun palun :D
    Kui päris aus olla ma ei mäletanud et me kama kaa kinkisime :D

    ReplyDelete
  2. Hahaa :D Täna juba öeldi, et kui see pakk otsa saab siis rohkem seda ei olegi :)

    ReplyDelete
  3. No aga me võime ju jõuludeks uue kama teele saata. Ja kui nad vaid teaksid kui head söögid meil on, oi, siis nad kadestaksid :)

    ReplyDelete