Sunday, August 22, 2010

Nädalavahetus

Reede õhtul toimus kodus väike istumine, Juliani sõbrad tulid siia, vanemad saadeti muidugi ära kodust, maakodu mis on siit 7 km. Sõbru oli paar tükki üle kümne. Üpriski lõbus oli, samas ka västiva, kõik uurisid nii palju minu kohta ja tahtsid õppida eesti keelt.. Magama sain suht hilja. Laupäeval ärkasime peale lõunat. Sõitsime kohe maakodu, Campo La Elsa.

Selline vana kivist hoone. Mõni aasta tagasi remontisid nad selle ära. Enne oli lihtsalt müürid püsti. Üsnagi mõnus koht, hea jahe suurte kivi seinte vahel. Mängisime golfi seal ja palli veits.
Ning siis tagasi kodu. Peale seda käisime purjekaga sõitmas, võinoo väga sõitma ei jõudnud sest tuult ei olnud, istusime lihtsalt selle peal ja sõime küpsist.


Õhtul oli ühe Sebastiani sõbra sünnipäev. Vahemärkuseks, et üpriski harjumatu on veel see, et kõik toimub siin nii hilja õhtul. Õhtusöök alles kell 10-11. Sünnipäevale läksimegi see kell umbes. Seal algul tehti korralikku grilli. Istusime ka kuskil kümnekesi. Peale 12 läks alles õige pidu lahti, siis tuli ülejäänud rahvas ka. Üpriski palju rahvast tahtis minuga suhelda, kuigi mõni üksik oskas inglise keelt. Phmt oli mul kolm tõlki, kes vaheldumisi aitasid teistel inglise keeles midagi öelda.

Kui seal pidu läbi (kell kolm) siis läksime diskole. See oli rohkem nagu klubi ikka, sisse saab aga alates 14 aastaselt. Koht oli väga lahe, üllatavalt mõnus sisekujundus ja olek. Rahvast oli massides, tantsida suht raske. Eriti kui kõik just ümber sinu on, sest tähelepanu koondus üpriski suures jaos mulle :D Peale seda kui sain lavale tantsima, sain eriti populaarseks. Ma ei kujuta ette, kui paljude inimestega ma tuttavaks sain aga ühegi nime ma ei mäleta. Liiga palju infot ühe õhtuga.

2 comments: