Friday, August 27, 2010

Neljapäev.

Ainuke põnev asi oli Füüsika tund. Õpetaja aina rääkis seal tahvli ees mina midagi aru aga ei saanud. Panin siis pea lauale ja jäin kogematta tukkuma. Järsku koputab õpetaja tahvlile, mul pea kohe laua pealt püsti ja kõik vaatavad mind. Õpetaja küsis midagi, ma aru ei saanud. Üks klassivend siis tõlkis. Algul sosistades: " Say no, say no". Siis kõva häälega:" Arvi, did you sleep?", mina "No". Õpetaja hispaania keeles muidugi: " Selge, ma arvasin, et sa magasid. " Kogu klass naeris ja ise ka muidugi :D !

Tõbine olen ka siiani. Ei tea mis viga, külm sain vist, kui läksin peale pesu märja peaga õue. Köha, vahepeal valus köhida ka ja peavalu. Mingit ravi teed vms joonud ja peavalu rohtu võtnud. Tablet aitab mingiks ajaks ja siis tuleb tagasi peavalu.

6 comments:

  1. Sa said kindlasti külma, nüüd pead soojalt riides olema ja kindlasti palju teed jooma. Peavalu ära kannata vaid võta kindlasti rohtu. Kui läheb hullemaks, siis pead ikka arsti poole pöörduma. Ole tubli ja tervene.

    ReplyDelete
  2. Ja paistab, et mõned diskod jäävad ka vahele... :p

    ReplyDelete
  3. Jep. Tahetigi mind arsti juurde viia täna hommikul, aga tunnen end juba paremini.
    Arvo: Diskol sai ikka käidud eile, siis oli tuju hea juba:)

    ReplyDelete
  4. 1 märkus veel Arvi, -mata vorm on ühe 1-ga :)

    ReplyDelete
  5. ühe t-ga ma mõtlesin muidugi xD
    alati.

    ReplyDelete
  6. Tänud :D Eks ma ürita eesti keel õige hoida :)

    ReplyDelete