Tuesday, October 19, 2010

Rutiine elu.

Pühapäeval tegime maakodus assadot. Kõik onud ja tädid ning vanaema ja vanaisa olid kohal. Nimelt oli ka emadepäev. Ilm oli väga ilus ja palav. Ma tõesti ei kujuta ette, mis suvel tegema hakkan siin :D Eks see bassein ka veits aitab,

seepärast neid ka väga palju siin on. Puhastasime ka enda oma, pool aastat või veits vähem, ei oska öelda täpselt. On ju katte all olnud see.

Kui kõht täis ja jutud räägitud siis läksime mina, onu ja mõlemad vanemad vennad järve äärde kitebordi proovima.Onu oli alles hiljuti soetand selle endale, või oli see ta sõbra oma, ei saanudki täpselt aru. Algul proovis onu sellega maa peal, kuidas lohe toimib ja juhtimine kui on.


Saime ka vendadega proovida. Tuli mul lõpuks päris hästi välja ja onu kiitis ka. Äkki saab kunagi vee peale ka sellega:P Onu ise proovis vee peal, aga ei saanud ilusti lauale püsti. Suht raske, peab lohet juhtima ja samal ajal kuidagi laua jalge alla saama jne. Kokkuvõtteks sai paar meetrit lohisetud vee peal, rohkem midagi :D Eks järgmine kord uuesti ja paremini :)


Muidu olen saanud sellise tavalise rütmi sisse ilusti. Kooli ja koju ning koss ja jooksud jne. Kõigega ilusti harjund ja muutunud tavaliseks kõik.

Üks väga huvitav sündmus veel. Arvo tutvustas mulle ühte oma sõpra, kes on rohkem kui kolm aastat mööda maailma ringi reisinud. Reisib ta nimelt hääletades. Oma reisiga on ta jõdnud hetkel Argentinasse. Kahjuks minu lähedal linnas ta enam ei viibi, jõdnud juba natukene kaugemale siit. Tema blogi aadress.
kaasmaalasega suhtlend ja endalgi juba paar kuud oldud siin. Pluss, tema seiku ja jutte oleks kindlasti väga põnev kuulata. Soovin talle toredat reisi jätku, hetkel! :)

1 comment:

  1. See on loomulik, et peale 2-3 kuud elu pisut halliks ja igavaks läheb- uusi emotsioone ei tule enam mitmekaupa peale. Leia oma rütm, õpi keelt, tunne teiste tegemiste vastu huvi, peaasi et meeleolul väga langeda ei lase.

    ReplyDelete