Sunday, January 9, 2011

Las Grutas

Puhkuse reis selleks korraks läbi. Reis kestis koos kahe sõidupäevaga nädal aega. Viiest päevast neljal sadas vihma aga vihma mitte arvestades oli reis väga lahe.

Sõit sinna kestis 10 tundi umbes täpselt. Kilomeetreid sinna oli 1000 ringis.
Selle linna puhkuseks valisime sellepärast, et üks peretuttav soovitas seda ja ta käib seal igal suvel puhkamas.

Esimesel õhtul, kui sinna jõudsime, tegime väikse tiiru linna peal ning käisime läbi ka sõbra juurest. Ta oli rentinud koos oma naise õe perega ühe maja, kus veetsid oma puhkuse. Ka meil oli üks maja aga kuna pererahvale see väga ei meeldinud sai otsitud veits korralikum elamine. Esimene öö sai selles majas veedetud, järgmised ööd ja päevad olime juba teises kohas. Teine koht oli selline suur ehitis. Alumisel korrusel olid ümber ringi poed, keskel parkla. Ülemisel korrusel majad või toad. Ei oskagi hästi seletada. Keskel oli bassein ja lihtsalt vaba ala.

Kahel päeval, kui vihma sadas sai ka tormiga ujumas käidud. Vesi külm ei olnudki, lihtsalt teistel oli külm vaadata ja oodata, kui ma ujusin. Esimesel korral üksi, teisel korral oli vanem vend ka. Ta ostis enne veel väikse surfilaua, sest lained oli päris suured. Vesi küll väga soolane ja mulle liiga palju ei meeldinud. Eriti, kui ninna ja suhu läks seda. Väike soojendus enne ujumist ka ikka :)

Muidu istusime vihmaga toas ja mängisme kaarte ning tsillisime niisama. Dakari ralli jälgimine oli ka väga päevakorrane.

Kaks päeva olime rannas. Vesi, nagu ma eelmises postituses ka juba mainisin muutis oma kõrgust palju, umbes 200 m oli veepiiri muutuste vahe.

Seltskond kes olime rannas ja ka muidu koos.

Muidu sai rannas mängitud erinevaid palli- ja ka muid mänge. Päikest veidi võetud ja lihtsalt oldud.

Mida muud need poisid siin rannas ikka ehitavad, kui mitte autosid. Seekord siis vormel :)

Rannas oli palju erinevaid müügimehi. Nii jäätist, kui ka erinevaid pontsikuid ja saiu.

Õhtul sai käidud pidudel. Peod olid seal palju lahedamaid, sest igal õhtul uus rahvas ja kõik tulevadki sinna linna puhkama ja pidutsema. Seepärast ka üldine peotuju kõigil suurem ja lahedam. Käisin ka casiinos ära. Siin vanusepiiriks 18. Eriti kaua seal ei olnud, tahtsime lihtsalt näha kuidas asi välja näeb. Midagi erilist ei olnudki, lihtsalt sai näha, kuidas mõned on ikka eriti suured rahabossid.

Õhtuti enne diskosid on tänavatel palju kunstnike. Mõni on ikka päris segane, heas mõttes muidugi. Joonistavad või maalivad nii hästi, et lihtsalt sõnatuks võtab. Sain ka ühe pildi endale. Mees tegi aerosoolidega selle pildi valmis, veidi pintslit ka, kuid mitte palju ja aega võttis selle tegemine alla kümne minuti. Pilt valmis, korraldas ta loterii. Said numbrid endale osta ja siis loosis võitja. Ühel õhtul sai pildi vanem vend, järgmisel õhtul vedas ka minul.

Keskväljakul oli ka käsitöö turg.

Ka seal võis igasugu huvitavaid asju leida. Ma ostsin endale rahakoti, mate topsi ja ühe väikese mate topsi isa pitsi kolleksiooni jaoks. Müüja kirjutas kohapeal topsile kirja mida tahad. Ma lasin lisaks Patagoonia kirjale kirjutada ka Argentina ja 2011 topsi peale.

Rohkem midagi väga kirjutada ei oskagi. Linn eriti suur ei ole aga turiste käib seal kõvasti. Mulle meeldis väga see reis, eriti peod oma teistsuguse õhkkonna pärast :)

1 comment:

1. Yeah, reisid on ägedad :) Eriti reisid latiino-randadesse: http://picasaweb.google.com/arvo.anton/ColombiaSPacificCoastApril2009#5338688546139945938