Sunday, January 16, 2011

Tegevusrohked viimased kaks päeva.

Alustaksin siis reede õhtuga, kui võtsime suuna vendade ja isaga Cordoba peale. Plaanis oli minna Dakari ralli parklasse, et auto üle vaadata ja ka teisi masinaid uudistada. Kodust lahkusime kuskil kümne paiku. Sõit sinna kestab umbes tund.

Kohale jõudes aga tuli ka üks probleem kohe. Kuidas me sisse saame. Kontroll on seal päris range ja igaüks sisse ei saa ikka. Isa Fabian helistas siis ühele mehaanikule ja ta tõi kaks kaelapaela vms. Fabian läks koos selle mehaanikuga rolleriga värava juurde ja sai sisse ilusti, vanem vend läks jalutades. Värvas aga peatati kinni, küsiti, et mis su nimi on ( selle kaelapaela küljes oli kellegi teise nimi hoopis) vend ütles, et sa võid ju ise ka lugeda siit pealt, mis mu nimi on ja siis võetigi talt see ära ja saadeti tagasi. Nii me siis istusime värava taga veidi aega, kuni tuli uuesti see mehaanik, tõi ühe teistsuguse kaelapaela ja ka ühe käepaela. Ma sain siis endale selle käepaela ainuke asi oli see, et see oli lahtine, kinni panna ei saanud. Kästi mul teise värava juurde minna ja rääkida inglise keeles. Nii ma siis kõndisin teise värava juurde, väravas oli jällegi turvamees kes kontrollis inimesi. Peatas ta siis minugi, küsis tõendit vms, ma võtsin taskust selle katkise käepaela ja ütlesin inglise keeles, et läks eile katki. Ta inglise keelt vist ei osanud, vaatas seda veidi, ütles siis hispaania keeles, et katki läinud jah, ahh mine edasi. Ma vaid noogutasin ja saingi sisse. Hiljem tulid ka vennad järgi, said nad selle teise kaelapaelaga sisse kuidagi.

Kodus enne minekut andis ema mulle ka selle firma särgi. Sinine Subaru särk. Kohale jõudes ja sisse saades ning meie Foresteri juures olles tulid ühed inimesed ligi. Prantslased, mees küsis, et mis keelt räägin, prantsuse, inglise, saksa jne. Ma ütlesin inglise. Ta siis hakkas inglise keeles rääkima ja ütles, et see naine, kes tal seal kõrval oli, soovib minuga särgid ära vahetada. Naisel oli käes Dakari ralli teemaline särk. Selline pruunikas. Seal rallil ja igalpool võis kõigil töötajatel neid seljas näha. See naine oli rallil kokk ja nüüd viimasel õhtul soovis ta kellegagi särgid ära vahetada. Minul oli alati mõttes olnud, et tahaks üht Dakari ralli särki ka. Niisiis saigi vahetus teoks! Olen väga rahul, selle firma särki siin on mul võimalik kindlasti veel saada aga Dakar toimub alles aasta pärast! :)

Masinatest siis ka veidi. Meie Subaru pidas rallil vägagi hästi vastu. Paar väiksemat probleem oli aga kellel siis neid probleeme ei olnud Dakari rallil. Kokkuvõttes tuli 15 koht. Ralli lõpetas veidi alla 50 auto. Stardis oli ju peaaegu 200 autot vist :). 15 koht on väga hea, kuna eespool olid ainult ametlikud tiimid oma autode ja meeskonnaga. Ehk siis mingid autofirmad jne.

Tagasi saime sealt muideks poole kolmest öösel. Rohkem juttu sellest ei olegi, pilte aga küll. Need leiad siit!



Eilsest lahedast tegemisest ka!

Paar päeva varem ütles onu Rafa, et plaanis minna jõe peale sõitma. Siit Rio Tercerosse. Kilomeetreid on kuskil 14. Kuna ma keelest täielikult veel aru ei saa, siis mõistsin mina, et lähme kanuudega. Kuulsin küll mingit teistsugust sõna aga mõtlesin, et ju siis teine nimetus lihtsalt. Start oli kella kahest. Läksime kogunemispunkti, mina vennad ja isa ning enda ees näen ma veoka õhukumme. Sõit toimus siis hoopis õhukummidega mööda jõge :D. Kokku oli meid 12 inimest. Töökojast mõned mehed ja siis kaks onu ning onupoeg.



Kummid vette pandud ja grupi pilt tehtud võis teele asuda.


Algus ei olnud küll palju tõotav. Liikusime väga aeglaselt edasi. Õnneks oli jõel ka kiiremaid osasid ning seal sai veidi lõbusamalt lasta. Isegi väikeseid kärestikke võis leida.







Kättega sai ka päris palju ikka ennast edasi tõmmata, nii et isegi praegu on käed veel väsinud. Kokku võttis 14 km läbimine aega 5 h ja 30 minutit. Vahepeal ka tegime paar väikest pausi. Ühe koha peal sai väikse kalju pealt vette hüpata näiteks.



Kohale jõudsime lõpuks väga väsinutena aga kõik olid väga rahul selle matkaga. Käed oli küll väga läbi ligunenud sellest viiest tunnist vees olemisest. Kirsiks tordil veel oli see, et enne Almafuertet oli politsei patrullimas. Tagasi sõitsime ühe kaubikuga. Istusime peaaegu kõik taga kuudis. Kurv enne politseid jäeti auto seisma, me ronisime kõik tagant välja ja kõndisime siis politseist mööda kuni ühe tanklani, kust ka alustasime retke.

Kokkuvõttes oli väga tore matk ja lahe, et nägi ka veidi ümbruskonda siin!

No comments:

Post a Comment